diumenge, 25 de febrer del 2018

Un nou aniversari del Blog... i van 11

25 de febrer

Cada cop que s'arriba a aquesta data em ve a la memòria aquell dia del 2007, ja força llunyà, en que vaig decidir emprendre l'aventura de fer un Blog (aquí).

11 anys donen per molt, i han omplert de contingut els 730 posts ja publicats, la majoria parlant de viatges, de vivències, però també molts d'ells amb fort contingut polític a causa de les circumstàncies complicades que estem vivint al nostre país...

Més de 130.000 visites al meu bloc fins ara, fan una mica d'impressió i d'il·lusió també. I més quan constates que les visites poden venir de qualsevol part del món.

Han estat anys que també m'han permès establir noves i interessants relacions amb altres bloggers o blocaires, com preferiu, o amb gent que sense ser-ho t'envien comentaris sobre els continguts d'allò que has anat publicant.

En definitiva, un instrument aquest dels Blogs, que segueixo recomanant a tothom qui m'ho comenta o consulta. En ocasions sembla que costa una mica posar-s'hi, però val la pena no defallir i continuar treballant el dia a dia.
A poc a poc es va creant un pòsit d'informació que sovint ajuda a recordar i a reviure situacions i llocs, i vivències al llarg d'aquests anys.
Els meus ja són 77 acabats de complir, i malgrat l'edat intento cada dia que l'entusiasme no decaigui.

Vull agrair un cop més la fidelitat a tots els que em voleu i podeu llegir .
Continuaré treballant des de Barcelona i per al món...!!

 Moltes gràcies !!


* * *


4 comentaris:

Francesc Puigcarbó ha dit...

tot va començar a Omnium. Ho recordes?

Per molts anys! Salut

Rosa Ma. rogoto ha dit...

Per molts anys més, Salvador!

Salvador ha dit...

I tant que me'n recordo Francesc..., precisament no gaires mesos després, el 14 de maig d'aquell 2007, vaig fer un post on agraïa l'ajut d'alguns amics blocaires, entre ells a tu mateix, i et citava quan vas parlar de mi en un post teu: Blocaires que m'estimo...
Per si ho vols rellegir, aquí et poso l'enllaç: http://sorrobloc.blogspot.com.es/2007/05/grcies-amics-blocaires.html

Una abraçada ben cordial amic Francesc

Anònim ha dit...

FELICITATS PER L'ANIVERSARI !
Ja fan pila! 11 years !
Salut
Salvador TURULL

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin