dissabte, 20 de juny del 2009

Els concerts de l'estiu ...


S'ha acabat la primavera, s'acaba el curs i arriba l'estiu... Després de dies i mesos d'assaig i d'esforç, per fi ha arribat aquell moment dolç i compromés de demostrar tot allò que hem après i interioritzat.

Avui hem fet el concert de Jazz "JAZZ AM& COR" que amb tant d'esforç i amb tant de cor hem vingut preparant llargament.

Ha estat un projecte del Quim que ha aconseguit convèncer l'Ignasi Terraza Trio per fer un "invent" que ha resultat finalment magnífic.

El trio de l'Ignasi Terraza, té una qualitat indiscutible, a tots ens ha deixat corpresos i bocabadats. I a més d'un ens ha fins i tot emocionat. Jo que normalment tinc una mica "la pera fluixa", hi ha hagut moments en que la música m'ha emocionat i m'ha saltat alguna llàgrima i m'ha començat a rajar el nas inoportunament... i ho he hagut desolucionar-ho com he pogut.
Vull dir en definitiva que a qui més qui menys a tots ens ha corprès la qualitat, el ritme, el virtuosisme del trio, i nosaltres ens hem anat adaptant tant bé com hem sapigut, i hem arribat fins i tot a gaudir de l'experiència.

Penso que el resultat ha estat molt i molt positiu. A dalt de l'escenari, amb les samarretes del DU-WA, DU-WA de coloraines i tots barrejats informalment, fèiem força patxoca.


Gràcies a la gentilesa de la Marta, i a la seva perícia, he pogut penjar aquí unes petites mostres del concert. En primer lloc un fragment del Du-Wa Du-Wa prou representatiu de la marxeta que ha tingut tot el concert.




En segon lloc un altre fragment de la cançó tradicional "La flor del pèsol" que han interpretat amb passió la Sefa i el Jaume


I finalment la cirereta del pastís, la cançó sencera del "What a wonderful world" amb en Jordi Batiste de "crooner" solista..., que un cop penjada al YouTube donarà la volta al món.
I ara sí podrem fer la competència al youtube del Louis Amstrong...!!



Confio que gaudiu de les mostres i perdoneu les deficiències, però com a record i constància del que avui hem viscut, penso que tenen un interès remarcable...

Aquest any pel fet de participar en dues corals se m'han acumulat els concerts un darrera l'altre..., ahir mateix 19 de juny vam fer el Concert d'estiu amb el Cor Drassanes, al Palau Moja, amb un repertori força original i sota la direcció de l'Oscar Peñarroya. Us poso l'enllaç aquí per si teniu interès en veure la petita crònica que en vaig fer.

El concert d'avui, però, ha estat molt diferent. Ha estat una experiència nova i gratificant que potser intentarem tornar a repetir... Alguns membres de la coral ja han començat a manifestar via mail les seves impressions sobre el concert. Jo comparteixo la majoria dels comentaris, i la meva manera particular d'afegir-me al festival és publicitar-ho a través d'aquest mitjà dels blogs. Dins de pocs dies ens haurem fet famosos dins el món blocaire...!!!

Per acabar poso aquí el Programa amb el detall del concert que avui hem realitzat amb l'Ignasi Terraza Trio i sota la batuta del Quim Manyós.


* * *
A tots els que em llegiu, us desitjo un Bon Estiu...!!!

4 comentaris:

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Caram Salvador, si que ho "peleu" bé això. Esteu fets uns artistes!
Bon estiu per a vosaltres també.

kweilan ha dit...

Un fantàstic concert sens dubte i bon estiu per a vosaltres també!!!

M. Antònia ha dit...

Acabo de veure i escoltar un dels vídeos, m'agradat molt. Ja estaré a l'aguait! Bon estiu!

Joan Antoni ha dit...

Molt bé, potser que faci passos per contractar-vos a la Festa Major de Bellpuig

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin