dijous, 22 de desembre del 2022

Jubilació de la Coral Espígol d'en Salvador S.P.

 Després de més de 25 anys de cantar en corals (10 anys amb el Cor Drassanes + 15 amb la Coral Espígol) ha arribat el dia de posar fi a aquesta activitat tant gratificant.

El passat dimarts 20, va ser per mi un dia d'emocions FORTES que vull compartir amb tots vosaltres: La Coral ESPÍGOL celebrava el seu concert de Nadal i jo hi vaig ser com a espectador, i en acabar vam anar tots plegats a celebrar el sopar de comiat del curs, que alhora va ser el sopar del meu comiat de la coral després d'haver cantat durant gairebé 25 anys..!!, sempre sota la direcció d'en Quim Manyós. A l'hora del cafè el president de la coral, en Xavier Fàbrega, va anunciar la sopresa que el meus companys de la corda dels Baixos, som uns 12, m'havien preparat una cançó dedicada... amb lletra i música d'en Lluís Domingo (que és el més músic de la colla), i que podreu escoltar en aquest vídeo adjunt

I com a complement d'aquesta commemoració us adjunto la partitura que em van regalar, la lletra de la cançó per si la voleu seguir, i l'audio gravat i cantat a dues veus (baixos 1ers. i baixos 2ns.) pel mateix autor, en Lluis Domingo.


 Aqui la lletra de la cançó...


 SALVADOR SORROSAL.mp3

(cliqueu damunt l'enllaç del mp3 i se us obrirà una pantalla en negra amb el símbol del reproductor, li doneu al petit triangle i podreu sentir l'audio sencer)

* * * 

Va ser una festa molt entranyable i molt emotiva, en especial per a mi que era el protagonista. Un record perdurable i amable, molt bonic, després de tants anys de participar amb la coral. 

 

1 comentari:

Rosa M. Gómez i Tosas ha dit...

Sempre dolen els comiats, tot i que el teu record sempre perdurarà a la Coral Espígol.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin