dissabte, 25 de febrer del 2023

Qui dia passa... any empeny...!! - que diu el refrany - 16è aniversari d'aquest Blog..!! - XVI -

 Qui dia passa... any empeny...!! 

També podríem afegir aquella altre frase llatina que diu "Tempus Fugit"

I és que any rere any anem afegint vivències i experiències de la nostra vida i les anem comentant en el Blog, testimoni mut però escrit del nostre dia a dia, vivències, viatges, sortides, teatres, exposicions, etc...  i es van acumulant en petites capes als fulls virtuals que podem anar llegint i repassant cada cop que ens ve al cap el record d'un viatge, d'una sortida o d'una visita a un museu o expo determinada...

Sí, ja sóc conscient que cada vegada més, això dels Blogs va minvant i sembla que va de baixa, i el terreny el van ocupant aquestes noves aplicacions com twitter, instagram, facebook, etc., (que també les utilitzo, eh?) però jo, com també dic en la presentació del meu perfil de bloguer, sóc una persona:  

Feliçment Jubilat i Blocaire convençut..!!

Per això, any rere any he volgut fer un escrit de celebració de cada aniversari, després d'aquell ja llunyà 25 de febrer del 2007 (aquí) 

Si teniu curiositat i paciència, aquí sota us poso els enllaços als 15 escrits anteriors...

1er. aniversari del Sorrobloc (aquí)

2n. aniversari: Dos anys d'emocions (aquí)

3er. aniversari: d'aquest Blog (aquí) 

4rt. aniversari: Tempus Fugit (aquí)

5è aniversari:  5 anys de Blog + 50 d'amistat i muntaya (aquí)

6è aniversari: un nou aniversari..., i van SIS...!!! (aquí) 

7è aniversari: Tot UN mes en BLANC...!!! (aquí)

8è aniversari: anem acumulant aniversaris... (aquí) 

9è aniversari: NOVÈ aniversari... (aquí)

10è aniversari: NOU Aniversari molt especial + Una Novetat interessant (aquí)

11è aniverasri: Un Nou aniversari del Blog... i van 11 (aquí)

12è aniversari: aquest mes de febrer em va agafar en plena activitat de viatges, de Portugal cap a Malta, i no vaig pensar a celebrar aquest 12à aniversari..!! - ho sento.

13è aniversari: aquest aniversari ens va agafar en ple viatge per terres d'andalusia, concretament visitant la interessant ciutat d'Antequera i considerant que té el seu interès, us poso l'enllaç (aquí) - i perdoneu la confiança...

14è aniversari: eren temps difícils de Pandèmia... (vegeu aquí)

15è aniversari: un nou aniversari, i van 15..!! (aquí)

 % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % % %

 Si heu arribat fins aquí Moltes gràcies per la Paciència..., 

i una forta abraçada als meus amics lectors...!!  

* * *

5 comentaris:

Marta ha dit...

Em fas recordar una frase dels nostres educadors de l'època de la dictadura: "La constancia reemplaza el talento", dubto si era encertada 😅, almenys no en el teu cas ja q tens constància i talent alhora.

Rosa M. Gómez i Tosas ha dit...

Feliç aniversari i per molts més! La Marta esmenta la constància, jo també afegiria la voluntat i el treball. He tingut alumnes que a base d'aquestes constants han aconseguit el que d'altres, amb tota la seva intel·ligència, no han obtingut.

Salvador ha dit...

Gràcies Marta, gràcies Rosa Ma.
La constància, la voluntat i el treball, m'han portat fins aquí, i n'estic satisfet dels resultats... Els aniversaris ho demostren i estic en camí del proper i encara una mica llunyà, 20è aniversari.!!
Espero arribar-hi i compartir´ho amb volsatres també... Una abraçada

Francesc ha dit...

Per molts anys, Salvador, des de Vilanova i la Geltrú vaig seguint els teus viatges, que per cert m'han donat alguna idea per fer alguna de les teves sortides que també expreses en el teu blog.

Salutacions!

Salvador ha dit...

Gràcies Francesc,... però només amb el teu nom no acabo d'identificar-te... tinc diversos Francesc's entre elsmeusamics i coneguts. Em pots donar alguna pista més?... cognom, edat, ofici, a què et dediques, etc. Gràcies

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin