dilluns, 15 de febrer del 2010

La 9ª Ateneuesfera de dissabte passat...

Vull deixar constància també en el meu blog de la trobada de dissabte passat a l'Ateneu on, responent a la convocatòria d'en Guillem Carbonell, ens vam aplegar uns 25 blocaires per intercanviar experiències i opinions sobre el món d'internet 2.0

Va ser una trobada molt agradable i interessant, no exempta de polèmiques i discrepàncies, però en el fons enriquidora per tothom.

Vam conèixer nous companys amb propostes molt llamineres i culinàries, i d'altres més reivindicatives.
I com que molts dels companys blocaires que hi van participar, ja se m'han avançat a fer les cròniques en els seus blocs --us felicito per la rapidesa--, i tothom ja ha anat fent els seus comentaris, com he fet també jo mateix, em limito a referenciar-les aquí mateix:


Penso que la lectura de totes aquests cròniques ja dóna una idea molt completa i calidoscòpica de com va anar la trobada de la 9ª Ateneuesfera.

Cal esperar ara la propera convocatòria de la 10ª. que desitgem pugui ser ben aviat...

Una salutació cordial a tots els blocaires que em pogueu llegir...

* * *

1 comentari:

Met ha dit...

Pel que he pogut llegir en d'altres blogs, la confrontació no va passar de dialèctica, com era d'esperar.
I una tertúlia sense polèmica ni pastes de te no és una tertúlia.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin