diumenge, 5 de gener del 2014

Bona diada dels Reis Mags...

Encara que la Revista Sapiens m'ha trepitjat la idea que tenia per celebrar la diada dels Reis Mags, penjant al Facebook aquesta bonica imatge, no vull renunciar a la meva primera idea d'oferir-vos aquesta magnífica representació dels tres Mags...


Aquesta fotografia feta per mi mateix (sense copyright), i penjada a internet en la crònica al meu Blog (vegeu aquí) que vaig fer l'any 2010 després d'un viatge a Itàlia, i de la visita a la ciutat de Ravenna, suposo que ha estat manllevada per algú més, com és el cas ara de Sapiens, però com que tot el que es penja a internet és públic, no em puc queixar, i a més la divulgació d'aquesta representació no fa res més que enriquir la nostra cultura i ens fa admirar aquest magnífic mosaic de la Basílica de San Apollinare Nuovo, de la ciutat de Ravenna, construïda per ordre de Teodoric el Gran al segle VIè.
Una Basílica amb una decoració extraordinària, totalment de mosaic, que si no la coneixeu encara no us l'heu de deixar perdre (vegeu aquí)

Aquesta imatge, doncs, d'aquests Tres Reis Mags tant mudats, i tan catalans amb la seva barretina, em serveixen per desitjar-vos a tots els lectors uns Reis plens de regals i de bones vibracions, tancant el cicle de les festes Nadalenques, i obrint el Nou Any 2014 ple d'esperances, d'il·lusions i de projectes de futur molt engrescadors. Per a cada un de nosaltres i en especial també pel nostre país, per Catalunya...!!!

* * *

1 comentari:

Maripepa Brustenga ha dit...

Aquesta mateixa imatge la vam fer servir nosaltres per felicitar el Nadal l'any passat arrel del nostre viatge a Ravenna. No es pot evitar. La imatge dels Mags amb barretina és massa suggerent...!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin