dissabte, 2 de maig del 2020

50è. dia de Confinament...!! Això comença a acumular moltes vivències...

Seguint la tònica de les commemoracions anteriors, anem a gaudir d'algunes imatges de natura que ens ajudin a respirar i eixamplar els horitzons... 

Ja que no ens podem traslladar físicament, fem-ho almenys amb la il·lusió i la imaginació... Imatges de l'Antàrtida, de natura diversa, i de fauna sorprenent...


 La fauna també es admirable i ens commou...



***
He estat fent uns petits càlculs i un repàs sobre els exercicis que el confinament ens obliga a fer i he trobat això:

Sóc afortunat de poder sortir cada dia a caminar al terrat de la nostra finca que em proporciona una bona extensió en línia recta d'uns 50 mtrs. Això vol dir que anant amunt i avall tot fent ziga/zaga, 50+50=100, puc anar fent centenars de metres fins acumular algun kilòmetre. 
M'ho recomana el meu metge, haig de fer exercici regularment per compensar la meva diabetis tipus 2.

He pres, doncs, el costum de caminar entre 3 i 5 kms. cada dia, algun dia potser una mica menys, algun altre dia potser una mica més, però posem una mitjana de 4 kms. diaris.
4 kms. diaris x 50 dies de confinament = 200 kms.

Això equival a la barbaritat d'unes 5 maratons..!!
(que no està gens malament per a un home de 79 anys que sóc jo mateix)...

Si això segueix així durant algunes setmanes més estaré ja a punt per apuntar-me a la propera marató de Barcelona o a la de Nova York !!

Cuideu-vos molt..!!
i... seguim confinats
 
* * * 

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin