divendres, 25 de febrer del 2022

Un nou aniversari, i van 15..!!


Avui, 25 de febrer


Cada cop que arriba aquesta data em ve a la memòria aquell dia del 25 de febrer, ja força llunyà, en que vaig decidir emprendre l'aventura de fer un Blog
(aquí).

Mare de Déu, i com passa el temps...!!!

15 anys donen per molt, i han omplert de contingut els 830 posts ja publicats, la majoria parlant de viatges, de vivències, però també molts d'ells amb fort contingut polític a causa de les circumstàncies complicades que estem vivint al nostre país... També amb alguns records tristos “In Memoriam” dels éssers estimats que han desaparegut…

Els darrers anys, però, a causa de la pandèmia l’activitat en el Blog ha minvat considerablement…!!

Sembla que era ahir mateix, i gairebé sense adonar-me'n ja han passat 15 anys des d'aquell 25 de febrer de 2007, quan em vaig llençar a l'aventura d'obrir un Blog.

Poc em pensava jo aleshores tot el que aniria descobrint i aprenent a través d'aquesta eina tan original i tant universal.

Quinze anys és una fita en la que molts blocaires es dediquen a fer estadístiques i números, com vaig fer jo mateix en el meu
primer aniversari, però avui no em voldria fer pesat en això, però alguns càlculs i estadístiques si que em fa gràcia de fer... Si no m'he descomptat aquest deu ser el post 832 que faig al meu bloc Sorrobloc. 

Més de 150.000 visites al meu bloc fins ara, fan una mica d'impressió i d'il·lusió també. I més quan constates que les visites poden venir de qualsevol part del món.

Han estat anys que també m'han permès establir noves i interessants relacions amb altres bloggers o blocaires, com preferiu, o amb gent que sense ser-ho t'envien comentaris sobre els continguts d'allò que has anat publicant… prop d’un miler de comentaris, i uns 50 seguidors fidels..!!

En definitiva, un instrument aquest dels Blogs, que segueixo recomanant a tothom qui m'ho comenta o consulta. En ocasions sembla que costa una mica posar-s'hi, però val la pena no defallir i continuar treballant el dia a dia.

A poc a poc es va creant un pòsit d'informació que sovint ajuda a recordar i a reviure llocs visitats, situacions i vivències diverses al llarg dels anys transcorreguts... Els meus ja són 81 acabats de complir, i malgrat l'edat intento cada dia que l'entusiasme no decaigui.

Vull agrair un cop més la fidelitat a tots els que em seguiu llegint .

 

 

Continuaré treballant des de Barcelona i per al món...!!

 

 Moltes gràcies !!


2 comentaris:

Joan Antoni ha dit...

I cal seguir sense defalliment. Segur que quan rellegeixes algun post et sorprens dient, això ho he escrit jo?

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Felicitats noi!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin