divendres, 20 d’abril del 2007

Leo Messi: un crack...!!!



Ja imagino que molts haureu vist el famós gol d'en Leo Messi, ja que en poques hores va donar la volta al món. Malgrat tot, m'ha semblat oportú posar -lo al meu blog, encara que jo no sigui massa futbolero, però penso que molts dels meus amics, familiars, companys i coneguts, potser no hagin tingut l'ocasió de fer-ho i desde aquí els ho puc facilitar.

Per què poso que és un crack?... és una expressió que m'agrada i que utilitzo sovint per destacar una persona que destaca molt en la seva professió, ja sigui un escriptor, un periodista, un historiador, etc. Vull dir que aquella persona és excepcional en la seva professió i com a persona, destaca per damunt dels altres, en definitiva, que m'encanta, que el consiero un fora de sèrie, és a dir un "crack".

Com diu avui en Jordi Basté a la seva columna de l'AVUI "speakers corner": "Messi ja és passat, present i futur en 12 segons que han donat la volta al món"... "ha canviat la història del fútbol i ha hagut de ser una televisió àrab -Al-Jazira- qui repartís pel món globalitzat les primeres imatges de l'eslàlom de Messi"..."És el gol que canvia una generació, és el clam d'Internet, és una jugada parida per a ser vista a través de l'ordinador. Mai abans havia passat una cosa semblant"

No haig d'afegir res més, que disfruteu veient les imatges que queden per la història.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Si tu ets poc futbolero, jo soc un zero a l'equerra. Si, molt bé, es maco, etc. etc. Encara que crec que la cosa tindria d'esser mes equitativa i que la gent es bolques en massa a la cultura. Salutacions i bon cap de setmana!

Jean Robur, desde les Regions Aereas.

Francesc Puigcarbó ha dit...

Ja veig que heu tornat del viatge.
alló encara no ho he fet, vaig caure que necessitava un micrófon.

a10

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin